Mach3 Kontrol Ünitesi ile Uyum

Soru ListesiCategory: SharpCAMMach3 Kontrol Ünitesi ile Uyum
Gazi Eran asked 1 hafta ago

Mach3 kontrol üniteli routerımda kullanmak istiyorum. Demo sürümünü kullandım. SharpCAM mach3 kontrol ünitesine uygun post veriyor mu?

2 Answers
Best Answer
sharpcam Yetkili cevapladı 1 hafta önce

Merhaba Gazi Bey,
Mach3 kontrol üniteleri ile tam uyum sağlıyoruz. Piyasada bulunan çoğu Router imalatçısı ile bu anlamda çalışmalar yürütüyoruz. Alınan postları isteğe göre düzenleyerek, kişisel ve sorunsuz işleyen kodlar ortaya çıkartmış oluyoruz.

Erhan cevapladı 1 hafta önce

Ben yaklaşık 1 yıldır Mach3 ile kullanıyorum. Herhangi bir sorun ile karşılaşmadım.

Cevabınız

11 + 15 =