STEP ve IGES dosyasını açamıyorum

Soru ListesiCategory: SharpCAMSTEP ve IGES dosyasını açamıyorum
Murat Altan asked 1 ay ago

SharpCAM 3D pro deneme sürümünde step ve ıges de ayrıca denememe rağmen hata veriyor.

2 Answers
Best Answer
sharpcam Yetkili cevapladı 1 ay önce

Merhaba Murat Bey,
Dosya adlarında Türkçe karakter olmamasına dikkat ediniz. Örnek verecek olursak “20AB-kalıp” adlı bir step dosyasını SharpCAM ‘de açamazsınız. Bunun yerine dosya adını “20AB-kalip” olarak değiştirebilirsiniz. 
Saygılarımızla.

Serhat cevapladı 1 ay önce

ı,İ,ü,ö gibi Türkçe karakerler ASCII karakterleri içerisinde olmadığı için görmemesi normal. Diğer programlarda çalıştırmasına rağmen Türkçe karakterle dosya isimlendirmemeye özen gösteriyorum.

Cevabınız

8 + 15 =