Takımlar görünmüyor

Soru ListesiTakımlar görünmüyor
Ahşap Desen asked 1 ay ago

Sürekli kullandığım takımlar biranda yok oldu. Yeni takım oluştururum ama kaybolması saçma geldi.

3 Answers
Best Answer
sharpcam Yetkili cevapladı 1 ay önce

Merhaba,
Kaya Bey’in tespitleri gayet yerindedir. Gerekli düzenlemeyi aşağıdaki görselde görüldüğü gibi ayarlar bölümüne giderek yapabilirsiniz. Eğer bu konuda yardıma ihtiyacınız varsa bizimle irtibata daima geçebilirsiniz.
 

Kaya cevapladı 1 ay önce

Takımların kaydedildiği dosyanın yerini,adını değiştirmiş ya da silmiş olabilirsin. Benzeri başıma gelmişti. Bağlanıp dosya yolunu değiştirdiler sorun çözüldü.
Eğer son zamanda buna benzer bir şeyler yaptıysan location of tools bölümündeki dosya yolunu değiştir. Sorun çözülür.

Ahşap Desen cevapladı 7 gün önce

Aynen Kaya ‘nın dediği gibi… Belgelerimde ki klasörleri silerken bütün takımları da silmişim yanlışlıkla 🙂 Halledildi. Teşekkürler.

Cevabınız

7 + 14 =