Ücretsiz NC Kod Düzenleyicisi

Soru ListesiCategory: SharpCAMÜcretsiz NC Kod Düzenleyicisi
Mikail asked 3 ay ago

Ücretsiz NC kod düzenleyiciyi indirmemiz için bir link paylaşabilir misiniz? SharpCAM Türkiye web sayfasında da bulamadım.

2 Answers
Best Answer
sharpcam Yetkili cevapladı 3 ay önce

Merhaba Mikail Bey;
https://www.sharpcamturkiye.com/indir/ adresindeki formu doldurmanız yeterlidir. Kısa bir süre sonra SharpCAM Türkiye ofisi indirmeniz için gerekli linkleri paylaşacaktır. İyi çalışmalar dileriz.

Baran Alkar cevapladı 3 ay önce

Bilgisayarın not defterinden kurtulmuş olduk 🙂 Yıllarca elle kodlama yaptım. Sharpcam de G kodlarını aldıktan sonra Sharpedit de düzenleme yapmak çok pratik. Emeklerinize sağlık arkadaşlar.

Cevabınız

9 + 7 =